The end

Daar is hij dan, mijn laatste filmpje! Veel plezier met kijken :)

Reacties

Reacties

Rolf, vader van Casper

Lieve Linthe, ik ben een half jaar lang jaloers geweest. Dat ligt niet zo in mijn aard, maar voor jou/jullie maak ik graag een uitzondering. Wat een bijzondere filmpjes kregen we om de zoveel weken! Het was alsof ik een mooi en fantastisch boek las, waarin ik slechts eens in de zoveel tijd mocht lezen. Ik dank je op mijn beurt voor deze ervaring. Tot ziens! Rolf.

Wela

Lieve Linthe. Ik ben er even helemaal stil van. Wat een mooi slotfilmpje. Wat prachtig gemaakt met het begin weer terug bij het einde, de veelzeggende muziek en de bijzondere beelden van de 'andere kant ' van de aankomst. Het maakt me ook wat weemoedig hoewel ik intens blij ben dat je veilig thuis bent. Laat dit einde weer een begin zijn van vele mooie levensavonturen.

Opa en Oma T.

Wat een prachtige einde-video. We hebben genoten van je reis met School-at-Sea. Dank je wel van je mooie verhalen met foto's en video's.

Papa

En zo is de cirkel rond. Wat een prachtige ervaring heb ik door jouw filmpjes mee mogen beleven. Ik hou van je en gun je de wereld. En ..... wat ben ik intens blij dat je weer terug bent.

Liesbeth (moeder Christiaan)

Lieve Linthe,
Wat mooi om dit laatste filmpje te zien. Het is prachtig en ik krijg weer de kriebels als ik het zie. Het was zo bijzonder om op deze manier al jullie belevenissen te volgen, heel erg bedankt en tot ziens!

Gerine (moeder van Douwe)

Lieve Linthe,
Heel erg bedankt voor het delen van je mooie filmpjes. Ik heb er heel erg van genoten. Ook van deze laatste. Ontroerend om te zien welke beelden jij vastlegt.
Het ga je goed en tot de 30e!

Leneke en Peter

Dank voor je laatste filmpje. Hebben een half jaar met je meegereisd en meegeleefd. Nu is je vader aan zijn avontuur begonnen en dat vinden we net zo spannend. Dat ga je voor een stuk meebeleven. Heel veel succes ben weer net zo benieuwd !!! Lfs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!