Linthe at Sea

Hallo iedereen,
Ik ben Linthe van Rooij en Ik wil heel graag een half jaar over de oceaan zeilen én mijn normale 4-vwo lesprogramma volgen. Dat kan met School at Sea en jij kan mij daarbij helpen. Link naar mijn filmpje ---> Linthe at Sea
  • Wat is School at Sea?
  • Waarom wil ik meedoen?
  • Wat is hiervoor nodig en hoe kan jij mij helpen?
Wat is School at Sea?
Ik ga meedoen met School at Sea, wat letterlijk school op zee betekent. Hiermee ga ik samen met 33 andere leerlingen een zeilreis van een halfjaar maken op een groot schip wat wij uiteindelijk zelf moeten besturen.
Ervaringen die ik in de praktijk leer, pas ik meteen toe in mijn leerwerk voor school. Ik leer bijvoorbeeld navigeren, drukgebieden en stromingen die ik bij natuurkunde kan toepassen, of zeedieren die ik ga ontleden voor biologie. Verschillende culturen en klimaten voor aardrijkskunde enzovoort. Wil je meer informatie over School at Sea?klik hier
Waarom wil ik meedoen?
Ik wil graag hier aan deelnemen omdat het mij gewoon een super ervaring lijkt en ik erg van reizen houd. Ook wil ik veel nieuwe dingen ontdekken zoals bijvoorbeeld het echt kennismaken met culturen in plaats van het leren uit boeken. Ook ga ik ontdekken wat het is om écht verantwoordelijk te zijn; alleen, maar ook als leider in een groep.
Als ik op deze leeftijd al zulke dingen meemaak en ontdek heb ik er op de reis zelf en vooral na de reis veel profijt van. Ook lijkt het mij geweldig dat ik zelf dingen kan oplossen in plaats van dat ik even snel naar mijn familie of vrienden zou gaan. Na de reis kan ik misschien wel de hele wereld aan.
Wat is hier voor nodig en hoe kan jij mij hierbij helpen?
Voor deze grote droom is veel geld nodig, €20.370 om precies te zijn. Ik ben hiervoor al druk bezig. Mijn ouders betalen een deel van de reis, maar het grootste deel moet ik op een andere manier bij elkaar krijgen. Je kunt me hierbij enorm helpen door me te sponsoren als particulier of met je bedrijf (N.B: je kunt het bedrag aftrekken van de belasting). Elk bedrag is meer dan welkom!
Hieronder vind je de tegenprestatie die je krijgt bij verschillende bedragen die je sponsort als particulier of als bedrijf.
Ideeen voor eventuele andere tegenprestaties hoor ik graag!
Als jij mij wilt sponsoren als particulier stuur dan een mailtje met de volgende gegevens:
  • Het bedrag
  • Uw naam
  • Adres
  • Postcode/plaats
  • Telefoonnummer
  • E-mail
Ik stuur je een bevestiging op en dan kan je het geld overmaken opNL05 INGB 0792 3113 53t.a.v. L. van Rooij, o.v.v. School at Sea.
Als je als bedrijf wilt sponsoren stuur dan de bovenstaande gegevens op plus:
  • Jouw bedrijfsnaam
  • T.a.v. contactpersoon voor factuur
  • Link naar jouw website
Als bedrijf stuurt School at Sea je een factuur op, zodat je het bedrag kunt aftrekken van de belasting en zo kunt profiteren van belastingvoordelen.

Als je contacten hebt bij bedrijven die ik kan benaderen om mij te sponsoren, hoor ik het ook graag.
Als je nog vragen hebt kun je mij mailen of bellen naar de onderstaande contactgegevens:
+31 6 48 86 03 32
Dankjewel voor je hulp!
Groetjes,
Linthe
--------------------------------------------
Linthe van Rooij
mobiel: +31- (0)6 48 86 03 32
Rek-nr: NL05 INGB 0792 3113 53
--------------------------------------------

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!