Bermuda en oversteek naar Azoren

De naam zegt genoeg :) 

Reacties

Reacties

Kristel verhouden moeder sam

Wauw....wat super gaaf. Door deze filmpjes weet ik nu een beetje wat jullie allemaal beleeft hebben. Een avontuur om trots op te zijn.super meid!!!

Gerine, moeder van Douwe

Linthe wat maak je prachtige filmpjes!! Echt geweldig om alles te zien en mee te beleven wat jullie hebben meegemaakt!! Super!

Maarten, vader van Douwe

Onwijs leuk om iets te kunnen zien van wat jullie allemaal gezien en beleefd hebben. Zoals die enorme golven op zee, en hoe de RM dan heen en weer rolt; ziet er behoorlijk heftig uit. Heel erg leuk om te kunnen zien, dank je wel!

Leneke

Welkom thuis lieve Linthe heb vanochtend je filmpje van Bermuda en de Azoren bekeken. Prachtig !! Het verhaal zou ik er zo bij kunnen verzinnen. Zie mijn tekening in je kleine reisboekje. Liefs O????

oooooh pa

Laatste keer dat ik in bermuda was een eeuwigheid geleden was ik verbaasd over de bloemenmarkt daar. Zie in je filmpje daar weinig van terug. Dolfijnen heb ik toen ook niet gezien.Maar hoe leuk en aardig de wal er gaat niets boven de schoonheid van de zee. Je zult er nog vaak naar terug verlangrn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!