Grote oversteek

Oversteeek van Kaap Verdië naar  Ilse des Saintes

Reacties

Reacties

Wela

Waaaaaaaaah! Met z'n allen gekeken hier bij Wout in Portugal. Wat een geweldige film! Ongelooflijke beelden, briljant gemonteerd, muziek klopt. Echt Briljant! Die opname dat ze het water inspringen. Sprong je mee? Waanzinnig!!!!!

Papa

Topfilm weer Linthe!! Heel fijn

Mama

Waanzinnig! Zo cool om van de RM te springen in de oceaan! Ik spring soms ook, achter m'n laptop dan, van spanning en opwinding! Dikke kus, mama

Oma Leneke en Opa peter

Opa Peter: Het is net een James Bond film spannend en heel vrolijk. Volgende keer wil ik best mee als dekzwabberaar en cameraman.
Oma leneke: Wilde net gaan slapen maar zit nu vol adrenaline, hebben 2keer achterelkaar gekeken. Zo fijn je zo blij te zien.Je krijgt nog een betere conditie volgens mij.Ben je ook gesprongen? doodeng. Liefs O.Leneke

Oma Conny

Weer een geweldig avontuur van jullie! En lekker weer daar. Zwemmen in zee vanaf de boot, heerlijk! Leuke muziek erbij.

Oma Conny

O ja, ook veel liefs van mij natuurlijk!!

juliet & Jasper

Cool! vooral dat stukje met huiswerk maken ;-) Ziet er supergaaf uit. Mooie avonturen. Groet en plezier!
J&J

freemerika

Heerlijk om zoveel blijheid te zien!
Door dit zonnige filmpje vergeet ik de storm en de regen hier eventjes...
blijf zulke fijne fimpjes maken ajb :-)

oooooh pa

Wat een plezier, voor de vissen behalve die ene, en de grote vissen die uit het want springen. Leuke truuk moet nog eens goed kijken hoe jullie dat gefilmd hebben. Ziet er gaaf uit en dan ongeveer de hele bemanning te zien. Is wel een grote groep op een maar smal bootje. Doet het oude hart sneller kloppen. Huiswerk maken? Heb ik zeker gemist. Blijf filmen, het vertelt zoveel meer van met woorden.

gijs

Wwwaaaaauuuuwwww!!!!! :D o.o

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!