Uitwisseling met Spaanse school

Hoi!
In Tenerife hier hebben we een uitwisseling gehad met een plaatselijke school. In de ochtend gingen we in onze mooie blauwe sas shirtjes naar hun school toe. Het was echt leuk om een keer een buitenlandse school te zien. We hebben daar veel gesport, waaronder touwtje springen, badmintonnen, mugendo en voetballen. Ik merkte dat alle leerlingen zich heel sociaal opstelde en daardoor was het voor ons ook minder ongemakkelijk. In de middag kwamen ze naar onze boot. Voordat ze kwamen hadden we een soort carrousel georganiseerd. Elke wacht had een onderwerp om te doen; wacht 1 had een culture date, wacht 2 moest iets actiefs doen op het schip, wacht 3 gaf een rondleiding over het schip en wacht 4 gaf een presentatie. De keukendienst (waar ik deel van was) ging wafels bakken. Ik vond het echt heel leuk om gezellig te kletsen onder het wafels bakken.
Na de carrousel ging de barbecue aan. Maurice kwam naar mij toe en vroeg of ik het vlees wilde draaien, dat wilde ik op zich wel doen en toen kreeg hij een glimlach op z’n gezicht en zei ‘Kom dan maar even mee’ Ik met hem meelopen en opeens haalde hij zo’n professionele koksjas tevoorschijn! Ik heb de hele avond gebarbecued voor ongeveer 70 mensen en ik vond het superleuk omdat iedereen heel vrolijk was. Na de bbq heb ik binnen nog gekaart met een paar Spaanse mensen, dat was echt vet gezellig. Daarna hebben we een groepsfoto gemaakt en nog even gezellig gekletst aan wal. Ik vond het een erg geslaagde uitwisseling en ben nu al heel erg benieuwd naar de volgende.

Reacties

Reacties

Wela

Lieve Linthe wat een heerlijk verhaal. Kijk dat bbq-talent heb je natuurlijk van je vader..... :) En wat ontzettend leuk, zinvol en inspirerend om zo internationaal uit te wisselen met leerlingen onderling. Eten en Spelen en uitwisselen. Daar komt nog eens wereldvrede van! dikke dikke dikke zoen voor allemaal!

oohhhh pa

Wat een gezellig verhaal. Taal geen probleem? En een sport die ik niet kan thuis brengen. Begin te oud te worden denk ik.

Julissa

Waauw klinkt allemaa zo super gaaf!!!
Stiekem toch wel een beetje jaloers met alle mooie ervaringen die je opdoet. Gelukkig heb je niet zoveel last van de zeeziekte haha. Blijf vooral lekker schrijven. Het is super leuk om te lezen. kuss

Oma Tiktak

Wat een leuke belevenis met de uitwisseling, vet gezellig !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!